Advertising Next Tom Himpe, Thames & Hudson Ltd U dodávateľa 0.0 (0) pridať recenziu » Vydavateľstvo: Slovart Rok vydania: 2008 Jazyk: anglický Počet strán: 400 Defines a fresh set of rules for brand behavior in the digital age. This book offers 17 mantras for those in advertising, communications and business... viac informácií o knihe nižšie dostupnosť v našich predajniach Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok. titul je skladom posledné kusy momentálne nedostupný Banská Bystrica - OD PriorBratislava - Obchodná 62Bratislava - OC DanubiaBratislava - OC RETROBratislava - Tesco EXTRA, Zlaté PieskyKošice - Železničná stanicaLiptovský Mikuláš - OC CentrálMartin - Ulica 29. augusta 5Nitra - OD PriorPartizánske - OD PriorPiešťany - OD PriorPovažská Bystrica - OD PriorPrievidza - OD PriorTrenčín - OD PriorTrenčín - OC JužankaTrnava - OD Coop JednotaZvolen - OD PriorŽiar nad Hronom - OD Prior