Hegarty on Advertising
John Hegarty, Thames & Hudson

Na sklade
Kniha Hegarty on Advertising
21,95 €
20,85 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Hegarty on Advertising
John Hegarty, Thames & Hudson

Na sklade

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2017 Jazyk: anglický Počet strán: 232

First published by Thames &,amp, Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the world’s...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2017
Jazyk:anglický

First published by Thames &,amp, Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the world’s leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal ‘Vorsprung durch Technik’, among many, many other highly successful campaigns for major brands.&,nbsp,This revised and expanded edition discusses the changes that have taken place in the advertising industry and Hegarty’s own career since the original book was first published in 2011. One new section – ‘Why I’m now parking my ideas in a garage’ – discusses Hegarty’s new company, The Garage. In the other new section – ‘From Unilever to the UN via a llama’ – Hegarty talks predominantly about the ad he did for the UN’s ‘Global Goals for their Sustainable Development’ campaign.&,nbsp,Table of ContentsIntroduction: Why Write a Book on Advertising Now? • Part 1: Ideas • Brands andAudiences • Agencies • The Creative Director • Clients, Briefs and the Power of WordsPitching • Storytelling • Truth and Technology • Part 2: The Right Place at the RightTime • From Benton Bowles to 16 Goodge Street • Saatchi &,amp, Saatchi • TBWA • BBH:The Agency in a Suitcase • First Levi 501s, Then the World • When the World Zigs, ZagWhy I’m Now Parking My Ideas in a Garage • Advertising Drove Me to Drink • FromUnilever to the UN via a llama

Počet strán:232
Väzba:pevná väzba
Rozmer:180x240 mm
Hmotnosť:870 g
EAN :9780500293638
Katalógové číslo :1220087

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Wangovci verzus svet
14,90 €
1,50 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Wangovci verzus svet
Changová Jade

Na sklade

Charles Wang je nahnevaný, ale nie len tak na niekoho, hnevá sa na Ameriku, na celé jej dejiny. Finančná kríza totiž tohto bohatého majiteľa kozmetického...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Môj boj 3.
14,90 €
1,50 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Môj boj 3.
Knausgard Karl Ove

Na sklade

„Žijem, mám vlastné deti a pri ich výchove sa usilujem o jediné: aby sa nebáli vlastného otca,“ píše Karl Ove Knausgard v treťom pokračovaní cyklu...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Leap: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied
10,95 €
10,40 €
Kniha New Case for Gold
14,50 €
13,78 €
Kniha Inspiration for Innovation
19,50 €
18,53 €
Kniha Managing Copyright
28,62 €
27,19 €
Kniha Managing Up
21,95 €
20,85 €

Informácie o knihe

First published by Thames &,amp, Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the world’s leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal ‘Vorsprung durch Technik’, among many, many other highly successful campaigns for major brands.&,nbsp,This revised and expanded edition discusses the changes that have taken place in the advertising industry and Hegarty’s own career since the original book was first published in 2011. One new section – ‘Why I’m now parking my ideas in a garage’ – discusses Hegarty’s new company, The Garage. In the other new section – ‘From Unilever to the UN via a llama’ – Hegarty talks predominantly about the ad he did for the UN’s ‘Global Goals for their Sustainable Development’ campaign.&,nbsp,Table of ContentsIntroduction: Why Write a Book on Advertising Now? • Part 1: Ideas • Brands andAudiences • Agencies • The Creative Director • Clients, Briefs and the Power of WordsPitching • Storytelling • Truth and Technology • Part 2: The Right Place at the RightTime • From Benton Bowles to 16 Goodge Street • Saatchi &,amp, Saatchi • TBWA • BBH:The Agency in a Suitcase • First Levi 501s, Then the World • When the World Zigs, ZagWhy I’m Now Parking My Ideas in a Garage • Advertising Drove Me to Drink • FromUnilever to the UN via a llama

EAN :9780500293638
Katalógové číslo:1220087
Rok vydania:2017
Jazyk:anglický
Počet strán:232
Väzba:pevná väzba
Rozmer:180x240 mm
Hmotnosť:870 g
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Hegarty on Advertising
21,95 €
20,85 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)