History of Graphic Design Vol1
Jens, Julius Wiedemann, TASCHEN

Na sklade
Kniha History of Graphic Design Vol1
65,95 €
62,65 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

History of Graphic Design Vol1
Jens, Julius Wiedemann, TASCHEN

Na sklade

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2017 Jazyk: anglický Počet strán: 480

History is a complex business. Fortunes boom and bust, empires wax and wane, and change—whether social, political, or technological—has its winners, its losers, its advocates,...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2017
Jazyk:anglický

History is a complex business. Fortunes boom and bust, empires wax and wane, and change—whether social, political, or technological—has its winners, its losers, its advocates, and its enemies. Through all the turbulent passage of time, graphic design—with its vivid, neat synthesis of image and idea—has&,nbsp,distilled the spirit of each age.This book offers a&,nbsp,comprehensive history of graphic design from the end of the 19th century to the remains of World War II. It traces the evolution of this creative field from its beginning as poster design to its further development into advertising, corporate identity, packaging, and editorial design. Organized&,nbsp,chronologically, the volume features over 2,500 seminal designs from all over the world, 71 of which are profiled in detail besides&,nbsp,61 leaders in the field, including Alphonse Mucha (chocolate advertisements), Edward Johnston (London Underground logo and typeface), El Lissitzky (constructivist graphics), Herbert Matter (photomontage travel posters from Switzerland), Saul Bass (animated opening titles), and A. M. Cassandre (art deco posters).With his sweeping knowledge of the field, author&,nbsp,Jens Müller&,nbsp,curates the&,nbsp,standout designs of each year&,nbsp,alongside a sidebar of design milestones. Meanwhile, in his introductory essay,&,nbsp,David Jury&,nbsp,situates graphic design from its point of origin in early&,nbsp,printing, engraving, and lithography&,nbsp,to striking creative developments in the 19th century. Each consecutive decade is then prefaced by a&,nbsp,succinct overview&,nbsp,as well as a&,nbsp,stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the&,nbsp,global landscape which it at once described and defined.As we move on from and reflect upon the 20th century, this staggering collection represents the foundations of what would influence some of the fastest changing creative fields, and a long-overdue recognition of the&,nbsp,enormous contribution graphic design has made to economics, politics, social causes, arts, media, and the way we see the world.A second volume in preparation will cover the period from 1960 to today.

Počet strán:480
Väzba:pevná väzba
Rozmer:246x372 mm
Hmotnosť:3870 g
EAN :9783836563079
Katalógové číslo :1229317

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Osemsmerovky pre každého 2 - Veľké písmená
4,95 €
4,70 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Osemsmerovky pre každého 2 - Veľké pí...
autor neuvedený

Na sklade

Druhý diel Osemsmeroviek pre každého obsahuje nových 159 osemsmeroviek s veľkými písmenami, ktoré ukrývajú rôzne zaujímavosti z gastronómie, citáty, príslovia a porekadlá. ...

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Strongmani
13,95 €
3,95 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Strongmani
Scherhauferová Ružena

Na sklade

Ružena Scherhauferová vo svojej desiatej knihe prináša príbeh z prostredia silných mužov, ktorí prekonávajú nielen fyzické, ale aj psychické hranice svojho tela, aby sa tvrdým...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha Stratená m(ÓDA)/Lost m(ODE)
19,95 €
18,95 €
Kniha Prevádzači
24,90 €
23,66 €
Kniha Vlna 68-84 / Wave 68-84
24,90 €
23,66 €

Informácie o knihe

History is a complex business. Fortunes boom and bust, empires wax and wane, and change—whether social, political, or technological—has its winners, its losers, its advocates, and its enemies. Through all the turbulent passage of time, graphic design—with its vivid, neat synthesis of image and idea—has&,nbsp,distilled the spirit of each age.This book offers a&,nbsp,comprehensive history of graphic design from the end of the 19th century to the remains of World War II. It traces the evolution of this creative field from its beginning as poster design to its further development into advertising, corporate identity, packaging, and editorial design. Organized&,nbsp,chronologically, the volume features over 2,500 seminal designs from all over the world, 71 of which are profiled in detail besides&,nbsp,61 leaders in the field, including Alphonse Mucha (chocolate advertisements), Edward Johnston (London Underground logo and typeface), El Lissitzky (constructivist graphics), Herbert Matter (photomontage travel posters from Switzerland), Saul Bass (animated opening titles), and A. M. Cassandre (art deco posters).With his sweeping knowledge of the field, author&,nbsp,Jens Müller&,nbsp,curates the&,nbsp,standout designs of each year&,nbsp,alongside a sidebar of design milestones. Meanwhile, in his introductory essay,&,nbsp,David Jury&,nbsp,situates graphic design from its point of origin in early&,nbsp,printing, engraving, and lithography&,nbsp,to striking creative developments in the 19th century. Each consecutive decade is then prefaced by a&,nbsp,succinct overview&,nbsp,as well as a&,nbsp,stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the&,nbsp,global landscape which it at once described and defined.As we move on from and reflect upon the 20th century, this staggering collection represents the foundations of what would influence some of the fastest changing creative fields, and a long-overdue recognition of the&,nbsp,enormous contribution graphic design has made to economics, politics, social causes, arts, media, and the way we see the world.A second volume in preparation will cover the period from 1960 to today.

EAN :9783836563079
Katalógové číslo:1229317
Rok vydania:2017
Jazyk:anglický
Počet strán:480
Väzba:pevná väzba
Rozmer:246x372 mm
Hmotnosť:3870 g
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha History of Graphic Design Vol1
65,95 €
62,65 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)