Informácie o knihe
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
EAN : | 9788055408101 |
Katalógové číslo: | 1180999 |
Rok vydania: | 2014 |
Jazyk: | slovenský |
Počet strán: | 157 |
Väzba: | pevná |
Rozmer: | 177x250 mm |
Hmotnosť: | 445 g |
dostupnosť v našich predajniach
Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od
internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.
- titul je skladom
- posledné kusy
- momentálne nedostupný
- Banská Bystrica - OD Prior
- Bratislava - Obchodná 62
- Bratislava - OC Danubia
- Bratislava - OC RETRO
- Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
- Košice - Železničná stanica
- Liptovský Mikuláš - OC Centrál
- Martin - Ulica 29. augusta 5
- Nitra - OD Prior
- Partizánske - OD Prior
- Piešťany - OD Prior
- Považská Bystrica - OD Prior
- Prievidza - OD Prior
- Trenčín - OD Prior
- Trenčín - OC Južanka
- Trnava - OD Coop Jednota
- Zvolen - OD Prior
- Žiar nad Hronom - OD Prior