Informácie o knihe
Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Miera vplyvu tohto faktora neustále narastá. Kvalita je tiež významným faktorom ponuky zo strany dodávateľov dopravných služieb. Kvalitu služieb v oblasti cestnej dopravy a zasielateľstva je možné garantovať a zvyšovať aj zavádzaním a udržiavaním systémov manažérstva kvality, implementáciou vhodných metód merania a hodnotenia kvality dopravných služieb i meraním spokojnosti zákazníkov ako spätnej väzby na úroveň kvality.
Táto vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava a zasielateľstvo a logistika študujúcich na Katedre cestnej a mestskej dopravy, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre širokú odbornú verejnosť zo sféry podnikov cestnej nákladnej a osobnej dopravy, zasielateľstva a logistiky.
EAN : | 9788055411668 |
Katalógové číslo: | 1189896 |
Rok vydania: | 2015 |
Jazyk: | slovenský |
Počet strán: | 186 |
Väzba: | brožovaná |
Rozmer: | 176x250 mm |
| |
dostupnosť v našich predajniach
Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od
internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.
- titul je skladom
- posledné kusy
- momentálne nedostupný
- Banská Bystrica - OD Prior
- Bratislava - Obchodná 62
- Bratislava - OC Danubia
- Bratislava - OC RETRO
- Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
- Košice - Železničná stanica
- Liptovský Mikuláš - OC Centrál
- Martin - Ulica 29. augusta 5
- Nitra - OD Prior
- Partizánske - OD Prior
- Piešťany - OD Prior
- Považská Bystrica - OD Prior
- Prievidza - OD Prior
- Trenčín - OD Prior
- Trenčín - OC Južanka
- Trnava - OD Coop Jednota
- Zvolen - OD Prior
- Žiar nad Hronom - OD Prior