Radical Product Thinking
R. Dutt, Berrett-Koehler Publishers

U dodávateľa
Kniha Radical Product Thinking
27,50 €
26,13 € Bežná cena knihy
Uvedená cena platí iba pre internetový obchod.

Radical Product Thinking
R. Dutt, Berrett-Koehler Publishers

U dodávateľa

Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2021 Jazyk: anglický Počet strán: 216

Iteration rules product development, but it isn't enough to produce dramatic results. This book champions Radical Product Thinking, a systematic methodology for building visionary, game-changing...

viac informácií o knihe nižšie Viac informácií o knihe...
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior

Vydavateľstvo:Slovart
Rok vydania:2021
Jazyk:anglický

Iteration rules product development, but it isn't enough to produce dramatic results. This book champions Radical Product Thinking, a systematic methodology for building visionary, game-changing products. Methodologies such as Lean and Agile have democratized innovation by teaching us to harness the power of iteration to innovate faster, but our ability to set a clear destination hasn't kept up with the pace. When we iterate without a clear vision or strategy, our products become bloated, fragmented, and driven by irrelevant metrics. They catch 'product diseases' that are often fatal to true innovation. In Radical Product Thinking (RPT), product development is led by the vision for the change it's intended to create. This methodology helps leaders reimagine the problems they face and align their team to find creative solutions using five elements: Vision, Strategy, Prioritization, Execution, and Culture. R. Dutt guides readers through these elements so they can develop a clear process for achieving their desired change, incorporate it into daily activities, and turn RPT skills into muscle memory. This book gives organizations a repeatable model for building vision-driven products by helping us systematically translate vision and strategy into everyday actions so our product becomes a vehicle for creating the change we want to see in the world. Dutt shows us that you don't have to be a natural-born visionary to produce extraordinary results.

Počet strán:216
Väzba:Paperback / softback
EAN :9781523093311
Katalógové číslo :1401156

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Obrovské zľavy na knihy Zľavy na knihy

Extra akcia len u nás

Kniha Dievča, ktoré musí zomrieť (Millennium 6)
14,90 €
3,50 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Dievča, ktoré musí zomrieť (Millenniu...
Lagercrantz David

Na sklade

Veľké finále série Millenium napísané Davidom Lagercrantzom práve začalo. Nález mŕtveho bezdomovca spustí sled udalostí, ktoré by na začiatku nepredvídal ani ten najväčší milovník trilerov....

Pridať do košíka Pridať do košíka
Kniha Sudoku stredne ťažké (modré)
4,95 €
4,70 €
delivery-truck
Objednajte si v pracovný deň
do 12:00 a knihu Vám doručíme
nasledujúci pracovný deň.

Sudoku stredne ťažké (modré)
autor neuvedený

Na sklade

Vyše 140 sudoku strednej náročnosti pre bystré hlavy! Riešenia každého hlavolamu nájdete na konci knihy. ...

Pridať do košíka Pridať do košíka

Zákazníci, ktorí si kúpili tento titul si tiež kúpili

Kniha How to Be You
16,95 €
16,10 €
Kniha The Money Trap
21,95 €
20,85 €

The Money Trap
Alok Sama,

U dodávateľa Pridať do košíka
Kniha Lean Analytics
42,50 €
40,38 €
Kniha Numbermania
15,95 €
15,15 €
Kniha The Glass Wall
12,95 €
12,30 €

Informácie o knihe

Iteration rules product development, but it isn't enough to produce dramatic results. This book champions Radical Product Thinking, a systematic methodology for building visionary, game-changing products. Methodologies such as Lean and Agile have democratized innovation by teaching us to harness the power of iteration to innovate faster, but our ability to set a clear destination hasn't kept up with the pace. When we iterate without a clear vision or strategy, our products become bloated, fragmented, and driven by irrelevant metrics. They catch 'product diseases' that are often fatal to true innovation. In Radical Product Thinking (RPT), product development is led by the vision for the change it's intended to create. This methodology helps leaders reimagine the problems they face and align their team to find creative solutions using five elements: Vision, Strategy, Prioritization, Execution, and Culture. R. Dutt guides readers through these elements so they can develop a clear process for achieving their desired change, incorporate it into daily activities, and turn RPT skills into muscle memory. This book gives organizations a repeatable model for building vision-driven products by helping us systematically translate vision and strategy into everyday actions so our product becomes a vehicle for creating the change we want to see in the world. Dutt shows us that you don't have to be a natural-born visionary to produce extraordinary results.

EAN :9781523093311
Katalógové číslo:1401156
Rok vydania:2021
Jazyk:anglický
Počet strán:216
Väzba:Paperback / softback
Pridať do košíka Pridať do košíka
dostupnosť v našich predajniach

Údaje o skladovej dostupnosti sú len orientačné a môžu sa v priebehu dňa meniť. Ceny v predajniach sa môžu líšiť od internetových cien. Skladové zásoby v našich predajniach neslúžia na vybavovanie internetových objednávok.

  • titul je skladom
  • posledné kusy
  • momentálne nedostupný
  • Banská Bystrica - OD Prior
  • Bratislava - Obchodná 62
  • Bratislava - OC Danubia
  • Bratislava - OC RETRO
  • Bratislava - Tesco EXTRA, Zlaté Piesky
  • Košice - Železničná stanica
  • Liptovský Mikuláš - OC Centrál
  • Martin - Ulica 29. augusta 5
  • Nitra - OD Prior
  • Partizánske - OD Prior
  • Piešťany - OD Prior
  • Považská Bystrica - OD Prior
  • Prievidza - OD Prior
  • Trenčín - OD Prior
  • Trenčín - OC Južanka
  • Trnava - OD Coop Jednota
  • Zvolen - OD Prior
  • Žiar nad Hronom - OD Prior
Kniha Radical Product Thinking
27,50 €
26,13 € Odporúčaná cena knihy

Recenzie čitateľov

Napíšte recenziu a môžete vyhrať
Ako sa vám páčila kniha?
0.0 / 5
(0)